Wednesday, August 14, 2013

HARI RAYA HARI BAHAGIA

SELAMAT HARI RAYAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!

Walaupun harini hari raya ke 8..rasanya masih belum lambat lagi untuk mengucapkan selamat hari raya kepada smua muslimin dan muslimat..keluarga sahabat handai rakan rakan serta siapa yang mengenali diriku ini..diharap ampun dan maaf dari hujung rambut until la ke kaki..semperna raya ni jugak..diharapkan apa yang diingi tercapai dek berkatkesabaran diri kita pada ramadhan kelak...insyaAllah segala yang diingin tercapai dan terlerai pada syawal kali ini..kalau yang tidak kesampaian tu jgn lupa untuk berdoa lagi...


 cerita pasal raya ni..tahun ni eaya xd feel sgt sebab raya tahun ni kena kerja.part time di 7eleven.. 5 hari..so skrg dah x kerja lagi boleh la beraya..tap tap ingatkan da besa ganyut ni x dapat la duit raya..kire punya kira dapat jugak lebih dari rm100+..haha..alhamdullah jugak ..boleh wat belanje kan.. raya tahun ni beraya di rumah je..x balik kampung pun lagi..bukan sebab jauh ke ap..nak kate jauh tu..kampung kt keramat je. tp kerja yang membuatkan aku tertangguh untuk kesana..ok jari jemari malas dah nak tulis..rasanya sampai sini jelah artikel raya ke 8 ni. next post akan menyusul...apa pun selamat hari raya semua ! 
SELAMAT...HARIIIII..RAYAAAaaaAAAaaaAaaAA ! tededennn~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...